Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie w przeglądarce zgodnie z Polityką Cookies
-
Strefa klienta
-
KOSZYK ( 0 )

-
Reklamacje
Procedura reklamacji towaru:
WAŻNE: zanim wyślesz najpierw napisz na adres email opisując problem: sklep@redarena.pl (przyspieszy to znacznie proces reklamacji)
- podaj imię i nazwisko, numer zamówienia lub numer fakury, datę zakupu
- opisz krótko przyczynę reklamacji mailowo (najlepiej załącz też zdjęcia wady produktu)
- następnie otrzymasz od nas odpowiedz na reklamacje w ciągu maksymalnie kilku dni wraz z instrukcją gdzie odesłąć towar (w ponad 99% przypadków jest to wymiana na nowy towar)
Koszty za wysyłkę reklamacji będą Ci zwrócone w momencie zakończenia reklamacji tj. wymiany towaru na nowy.
- UWAGA
Sklep z produktami dla dorosłych. Czy posiadasz 18 lat?