Reklamacja

Procedura reklamacji towaru:


WAŻNE: 

- zanim wyślesz do nas towar wypełnij poniższy formularz (przyspieszy to znacznie proces reklamacji)

- następnie otrzymasz od nas odpowiedz na reklamacje w ciągu maksymalnie kilku dni (w ponad 99% przypadków jest to wymiana na nowy towar) 

- koszty za wysyłkę reklamacji będą Ci zwrócone w momencie zakończenia reklamacji tj. wymiany towaru na nowy.

- adres do wysyłki reklamacji: KARDI, ul. Wojciechowska 5A/M2 20-704 Lublin


Wypełnij zgłoszenie reklamacji:

Powód reklamacji*
Numer zamówienia*
Nazwa produktu
Data zakupu*
Data otrzymania
Sposób rozwiązania
Zdjęcia usterki
łącznie max 10MB
(możesz zaznaczyć wiele plików na raz)
Wybierz pliki
Szczegółowy opis usterki*
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa*
Nazwa firmy
Adres e-mail*
Telefon kontaktowy*
Dane do wysyłki
Imię i nazwisko*
Nazwa firmy
Ulica i nr domu*
Kod pocztowy*
Miejscowość*
Wyślij